Priča o kapi moje krvi

9 Jul

Datum pregleda žive kapi krvi: 29. 4. 2012. godine

Uze doktor Milan kap krvi iz mog prsta, razmaza po nekoj malenoj pločici, namesti pod mikroskop, pojavi se slika moje krvi na ekranu lap topa. Gledam ja i preslišavam svoje znanje o Darkfild mikroskopiji, znanje koje sam stekla slušajući sa CD-a doktorska objašnjenja, slušajući lekarska predavanja na info večerima i čitajući o toj metodi iz skripti, kopija i sa interneta.

Gledam ti ja sad sliku svoje krvi, ali me nešto ne greje sunce. Ništa od onoga što sam čitala o zdravoj krvi i aktivnosti njenih ćelija (prstenasti rastresiti oblici koji plivaju u bistroj tečnosti, vrlo pokretljivi…). Naprotiv, sve mi liči na zabrinjavajući disbalans u mom organizmu: sve nekakvi lanci od nepravilnih oblika se slepili i upleli međusobno po gustom mutnilu,  tu su neke skupine  beličastih oblačića, pa neke skroz bele pločice skroz nepravilnog oblika,  bezbroj belih tačkica i štapića svuda okolo, a što je najgore od svega, bar sam ja tako pomislila, ništa se ne kreće, sve stoji umrtvljeno.

Doktor ništa ne govori. Pogledam u njega a on naslonio glavu na levu ruku i ćuti netremice zagledan u ekran i ono što vidi. Onda prstom poče da lupka po mikroskopu pa po ekranu, proverava valjda da li je ispravna tehnika ili da malo razmrda one lančiće. Ne vredi, bukvalno, na ekranu kao da je fotografija a ne živa kap krvi.

–  Nije dobro, doktore, rekoh da razbijem neprijatnu tišinu.

–  Nije… Duno, ne sviđa mi se ovo što vidim, reče zabrinuto.

–  Ne sviđa se ni meni, ali pričajte slobodno, rekoh.

I doktor razveza priču, istovremeno mi pokazujući na ekranu svaki detalj slike i svaki oblik kakav treba da bude kod zdravog čoveka a kakav je i zašto kod mene ovakav – nikakav. I, naravno, šta sve može da me snađe vrlo brzo ako ne shvatim ozbiljno i ne poslušam njegove savete.

Tu je masnoća do zla boga, (trigliceridi,holesterol), totalna slepljenost i nepokretljivost eritrocita, fibridne niti, prazne ćelije, skroz zamućena plazma, bela krvna zrnca ne reaguju i uopšte ne vrše svoju odbrambenu funkciju…

1.


2.

3.

4.  

5.

Na kraju doktor reče:

–  Duno, znaš šta? Pod hitno da dođeš kod mene na Urgentnoj da uradimo detaljno sve analize . Jesi li razumela?

–  Jesam. Ali znam, rešićemo to.

–  Nema rešićemo, nego moramo da rešimo!

A kad papir sa izveštajem pogleda moj prijatelj i kolega, profesor Zoran Anđelković, menadžer CaliVite, tek tad nastade mitraljeska paljba, ali onako – tiha, sa prigušivačem, kako to samo umeju da rade ljudi koji su savladali komunikacijske veštine:

–  Duno bre, pa ti sve druge redom savetuješ kako da neguju svoje zdravlje i to vrlo dobro i savesno činiš, a šta je ovo?! Samo sebe ne savetuješ?! Pod hitno…

Istrpeh paljbu svog mentora muški.

–  Uuu, sve nešto “pod hitno”! Dobro, dobro, otkud sam ja znala šta se mota po mojoj krvi! Ništa mi na to nije ukazivalo.  A za neke usputne problemčiće, računam, godine su učinile svoje, počeh ja svoju odbranu.

–  Ma kakve godine? Sve to može da se reši suplementacijom i pridržavanjem ishrane prema krvnoj grupi.  Kad si poslednji put radila laboratorijsku analizu?

–  ………Pa,. ….. pre 3, ili 4 godine, …ne sećam se!

 :(

Homeostaza na osnovu darkfild testa:

        Krv je jasno crvena i postepeno se razliva na pločici.

         Eritrociti slepljeni u rulo forme, nepravilnog oblika, limunastog izgleda sa dosta oksidativnog stresa,  slabo pokretni sa više target ćelija. Broj eritrocita znatno smanjen. Kompletna bela loza se slabo uočava tako da ne može da se opiše njihova aktivnost. Plazma zamućena sa dosta koloidnih materija koje veoma brzo formiraju grupacije fibrinskih niti. Prisutni kristali holesterola kao i prisutna mikroplazma i kolonija mestimičnih nizova koji mogu da ukazuju na prisustvo candide.

      

  Preporuka lekara  dr Milana Stojkovića, specijaliste urgentne medicine i lekara savetnika CaliVita kompanije:

        1. Ocean 21  – 2 čepa u 1,5 l negazirane nehlorisane vode i to popiti u toku dana,

        2. Sholestone  – 2 – 3 x 1 tableta tokom jela (zavisno od broja obroka),

         3. Uskladiti ishranu prema  tipu krvne grupe 0 (sledi poveći spisak stavki šta smem a šta ne smem koristiti u ishrani)

        4. Redovna fizička aktivnost (najmanje pola sata šetnje – hodanja do faze znojenja).

Bilo – kako bilo, poslušah ja svoje prijatelje, jedino, “pod hitno” ne odoh kod doktora na detaljne analize. Ne odoh, jer sam verovala Caliviti i snazi njenih preparata.

Za dva meseca popila sam 2 boce Ocean 21, često i više od propisane doze, i Cholestone – 2 x 1 tabletu uz  jelo, pridržavala sam se ishrane prilagođene krvnoj grupi 0 koliko god sam bila u mogućnosti, i uz sve to, 3 nedelje sam koristila narodni lek napravljen od sveže cvekle, limuna i meda.

😦

 

Sledeći pregled žive kapi krvi obavljen je 8. jula 2012. , dakle, nakon skoro dva i po meseca od prethodnog.

Iskreno, bojala sam se šta će sad pokazati ta čarobna slika moje životne tečnpsti na ekranu.

–  Duno, ti ne dođe da izvršimo analize? – reče doktor Milan dok je izoštravao sliku na ekranu lap-topa.

–  Ne dođo’ ! – rekoh.

–  Zašto?

–  Htela sam prvo da proverim moć CaliVitinih preparata.

–  Znači, preparate si koristila? – reče doktor.

–  Jesam, naravno.

U tom trenutku ukaza se neverovatno lepa, čarobno lepa slika pravilnih prstenastih oblika koji plivaju po bistroj tečnosti, živi, pokretljivi, pravilno raspoređeni svuda po ekranu. Ni traga od onih slepljenih lanaca, mrlja, tačkica, končića i čega sve ne i ni traga od mutnila pozadine u kojoj su bili gotovo umrtvljrni.

Doktoru osmeh na licu, a meni, boga mi, osmeh do iza ušiju.

– Hm, pogledaj ti ovo čudo! Prosto da čovek ne poveruje! – prokomentarisa doktor.

Zatim pomera sliku levo – desno, gore – dole, uvećava delove, komentariše.

– Vidi. Lepota. Plazma bistra, eritrociti pravilni, razdvojeni, živahno plivkaju, ovo ovde su bela krvna zrnca, vidiš kako se ustremljuju na uljeze, kristala nema, parazita nema, lepota, kažem ti. Ma kažem ja, CaliVita je čudo, samo ko hoće da to čuje i da se pridržava preporuka.

A ja – rastem:

– Doktore, i šta sad da činim da to ostane tako?

– Sad neguj to što si dobila. Pridržavaj se ishrane po krvnoj grupi, koristi jedno vreme Omegu 3, a pošto si pušač, vitamin C-1000 jednu tabletu posle jela obavezno, fizička aktivnost redovna, kontrole povremeno, i, uživkaj.

Ne znam da li je tog trenutka bilo srećnije i zadovoljnije osobe od mene.

1.

2.

Mislim da nije.

🙂

7 реаговања to “Priča o kapi moje krvi”

  1. LATINKA MITIC јул 9, 2012 у 5:00 pm #

    DUNO,odusevljena sam. opis tvoje kapi krvi je toliko originalan, verodostojan i duhovit ,da sam se ja slatko ismejala. znam iz sopstvenog iskustva , da sve sto si napisala je so posto tacno, jersam ja vodila svog supruga na pregled zive kapi krvi i sve to videla uzivo. ja sam otisla i korak dalje i uradila pregled bio rezonancu, koja za pola sata pregleda daje 7 hiljada podataka o stanju organizma, o visku i manjku necega u nasim celijama, i deluje na rad i komunikaciju celije. zaista jedna mocna metoda za blagovremenu prevenciju i otklanjanje nedostataka u funkcionisanju naseg organizma, a sve uz pomoc izuzetnih proizvoda calivite. hvala za ovako divan i podsticajan opis. srdacan pozdrav!

    Свиђа ми се

    • razrednanastava јул 9, 2012 у 5:18 pm #

      Hvala, Latinka, za podršku. Stvarno je tako bilo. Slike same govore svima koji se bar malo razumeju u izgled krvi pod mikroskopom ogromne jačine, a tekst uopšte nisam ulepšavala. Pitaj Dr Milana. Bio je oduševljen učinkom.
      Jednog dana ću i ja na magnetnu rezonancu. Za sada mi je Darkfild mikroskopija dostupnija jer gotovo redovno mesečno jednom, kad CaliVita šalje mikroskop u Leskovac, bude i u Brestovac. Mnogo sam ponosna na to jer i sama znaš da to imaju samo Novi Sad, Beograd, Leskovac i eto, zahvaljujući Zokiju i Dr Milanu, pridružuje im se i moj Brestovac. Još samo da podignemo nivo zdravstvenog obrazovanja i informisanosti kod ljudi, verujem da će se mnogi rešiti svojih zdravstvenih problema, a od toga većeg uspeha i zadovoljstva nema.
      U jedno sam sigurna: Ja ću negovati svoje zdravlje po ceni odricanja svih ostalih zadovoljstava.
      Srdačan pozdrav i zdrava bila.

      Свиђа ми се

  2. Zoran Andjelkovic јул 9, 2012 у 5:14 pm #

    BRAVO DUNO…JAKO SE RADUJEM ZBOG TEBE, CESTITAM I DR MILANU, NA PREPORUCI CALIVITINIH VRHUNSKIH PREPARATA, I TEBI NA SAMODOSCIPLINI I SAMOPOSTOVANJU….SRECNO…!

    Свиђа ми се

    • razrednanastava јул 9, 2012 у 5:21 pm #

      Ma, uz pomoć CaliVite, dobrog lekara i mentora ima da poletim ako treba. Pozdrav.

      Свиђа ми се

      • Svetlana јул 10, 2012 у 12:17 am #

        Nesto mi nije jasno: 8. avgust 2012 jos nije dosao. kako je moguce da su analize uradjene tog datuma?

        Свиђа ми се

      • razrednanastava јул 10, 2012 у 8:59 am #

        Poštovana Svetlana, u pravu ste. Pogrešan mesec sam navela. Valjda od radosti i da što pre napišem tekst, pogrešila sam. Hvala Vam što ste mi ukazali na grešku.
        Mikroskopija u Brestovcu je vršena 8. jula 2012. godine, a od 29. aprila do 8. jula je skoro dva i po meseca. Izvinjavam se, ispraviću grešku.
        Srdačan pozdrav i hvala što pratite moj blog.
        Zdravi bili.

        Свиђа ми се

  3. Eva Milić Solya новембар 5, 2014 у 8:30 pm #

    BRavo za sve vas! Sjajan ste tim!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

