Alternativna i akademska medicina

14 јул

Alternativna, sada i zvanična medicina

Krajem decembra 2007. godine, novim podzakonskim aktom, alternativna, odnosno tradicionalna medicina i kod nas je definitivno priznata kao zvanična što u svetu već odavno postoji.

 

Kompanija CaliVita internacional je međunarodno priznata kompanija koja proizvodi i distribuira prirodne preparate iza kojih stoji nauka, zakon i najsavremenija tehnologija proizvodnje – liofilizacija, koja omogućava zadržavanje svih prirodnih satojaka iz lekovitih biljaka i ostalih prirodnih materijala u preparatima bez dodataka emulgatora, šećera, salicila, konzervanasa, veštačkih boja i aroma te  su lako svarljivi i nisu toksični.

 

CaliVita international za sve svoje proizvod daje 100% garanciju za kvalitet, što znači, nezadovoljnom potrošaču koji je pravilno i po preporuci lekara koristio proizvod kompanija vraća uložen novac.

Svi minerali su u helatnom obliku, što znači maksimalno iskoristljivi (asorpcija) i bez štetnih posledica po organizam.

 

Vitamini imaju svojstvo POSTEPENE APSORPCIJE (upijanje) – TIMED RELASE (produženo delovanje) što znači da se ne izbacuju iz organizma kroz prvo mokrenje poput sintetičkih vitamina, već se slojevito, postepeno otapaju 12 i više sati, što znači da je naš organizam snabdeven odgovarajućim vitaminima u toku čitavog dana.

 

Aktivni agensi u CaliVita supementima uključujući vitamine, minerale, elemente u tragu, antioksidante, amino kiseline i lekovite biljke, svi pomažu održavanje optimalnog zdravlja a isto tako jačaju imuni sistem našeg organizma u borbi protiv različitih oboljenja.

 

Calivita je jedina kompanija koja na Evropskom nivou ima Kiseonik u kapima (OXYMAX i Low deuterium OXY Crystal) koji život znači  i još mnogo preparata za alkalizaciju unutar organizma: Ocean 21, Liquor CHlorophill, Green care, Power mins,Vital ABO, helirane minerale, Organic Noni (nijedan preparat iz Calivitinog programa ne zakiseljuje organizam – svi su sa pečatom nauke)

 

Dodaci ishrani (suplementi) se poizvode u Sjedinjenim Američkim Državama, prema U.S. propisima Ministrastva Zdravlja i Ishrane i svi, bez izuzetaka, imaju dozvolu Minisarstva zdravlja svake zemlje u koju ulaze pa i Ministarstva zdravlja Srbije, upisani su u spisak Ministarstva zdravlja Srbije za alternativnu preporuku prirodnih preparata od strane naših lekara ali je problem u tome što većina naših lekara još uvek ne pridaje značaj alternativi i prevenciji zdravlja pa su naši Domovi zdravlja pre Domovi bolesti nego zdravlja.

 

Kvalitet CaliVita proizvoda (suplemenata) i važnost njihovog korišćenja za naše zdravlje dokazuje i to da je Ministarstvo zdravlja Srbije seminare koje CaliVita Internatopnal redovno organizuje za lekate uvrstilo u seminare za koje lekari dobujaju odgovarajuće bodove za individualno usavršavanje u struci (radu).

 

Šta još CaliVita international  nudi svojim registrovanim potrošačima?

 

Osim zdravlja, CaliVita international nudi svojim registrovanim potrošačima i finansijsku nezavisnost.

Šta to znači?

Znači posao.

CaliVita ne daje novac za skupe reklame na TV-u koje su najčešće našminkane i nemaju mnogo zajedničkog sa reklamnim hvalospevima i kvalitetom proizvoda.

Ona je svesna kvaliteta svojih proizvoda jer već 20 godina posluje u čitavom svetu i za sve to vreme nema ni jednu primedbu na kvalitet svojih proizvoda. Zato se oslanja na zadovoljne potrošače i omogućava im da, ako to žele, šire informacije o kvalitetu proizvoda na osnovu svojih iskustava i iskustva miliona potrpšača širom sveta, tako grade svoju mrežu zadovoljnih potrošača i saradnika, sve to se unosi u kompjuterski sistem poslovanja i kompanija  nagrađuje one koji su ustvari prodali informaciju o njenim proizvodima. Zarada se isplaćuje zavisno od mesečnog prometa proizvoda te svoje mreže potrošača, svakom prema ostvarenoj realizaciji o čemu postoji poslovnik firme.

 

Dakle, nema veće i snažnije reklame od reklame zadovoljnog potrošača. To je kompanija prepoznala i napravila sistem poslovanja koji je isti za sve registrovane potrošače i koji nagrađuje svakog ko želi da gradi mrežu svojih potrošača (onih koji kupuju proizvode samo za sebe i iz nekog razloga ne žele da nekom dalje preporuče) i saradnika (onih koji šire informacije o zdravim i korisnim proizvodima kompanije). Zadovoljan potrošač se, najčešće, pohvali svojim rođacima, prijateljima, poznanicima jer je zdravlje sve češća tema razgovora u našem veoma intrigantnom veku u kome živimo, ili, ako već iz ličnog iskustva zna da postoji neki proizvod koji nekome možda život znači, može li to da prećuti? Ne može, naravno. Dakle, on prenese informaciju svojim prijateljima. Ako prijatelji odluče da i oni posvete pažnju svom zdravlju pa i oni kupe sebi odgovarajuće proizvode, zatim oni prenesu nekom trećem informaciju i tako dalje…

Tako se gradi mreža potrošača i saradnika – Mrežni marketing. Mreža potrošača i saradnika se može graditi i van Srbije u svim zemljama u kojima kompanija posluje, a internet nam pruža i tu mogućnost.

Naravno, u mrežni marketing može da uđe samo kompanija koja ima kvalitetne proizvode, u suprotnom, i efekat bi bio suprotan.

Kalivita ne samo da opstaje već 20 godina uveć oko 40 država u svetu, nego nego i se i dalje širi i jača.

Dobar glas se daleko čuje!

Vreme za zdravlje 2

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: