Svratite na šoljicu optimizma

13 Jan

Rodih se, detinjstvovah, završih škole, odrastoh, pregrmeh (i još grmim) svakojake zgode i nezgode, iskusih (i još iskušavam)  i ruže i trnje, odradih svoj radni vek s ljubavlju i zadovoljstvom, od nedavno odoh u penziju (ne svojevoljno) i nikada me niko za sve to vreme ne nauči kako da školujem svoj duh, kako da reorganizujem svoje misli u glavi i negujem pozitivan stav prema svemu što me okružuje, kako da u krševitoj steni zasadim cveće, u blatu pronađem čistotu ili u pelinu med. Šta god da se desi, bilo neka radost, nevolja, bolest ili sukob, uvek su mi govorili: Tako mora… šta ćeš… sudbina…srećna/nesrećna zvezda…

A nije tako.

Nakon penzije posvetih se CaliViti  (mojoj drugoj ljubavi koja ubrzo postade prva) jer ova kompanija ne postavlja starosne granice (ni političke, ni obrazovne, ni verske, ni jezičke…). Jednostavno, nema granica. Ko zdravlje shvata kao spoj pravilnog fizičkog, mentalnog i duhovnog funkcionisanja organizma, dobro došao je.

Krenuh na seminare, info večeri, druženja CaliVitanaca. Shvatih da ova ekološka Kuća zdravlja ne nudi samo zdravlje i posao. Ona nudi kompletnu terapiju zdravog i pozitivnog pogleda na svet. Ubrzo, pozitivna energija i pozitivan stav prema životu, koje sam oduvek smatrala svojim vrlinama, otkriše mi pravo lice. Shvatih da ja, u stvari,  pojma nisam imala ni o pozitivnoj energiji, niti o pozitivnim stavovima u životu.

Krenuh da čitam motivacione knjige, izreke, poruke, da slušam govore pozitivnih  ljudi, takozvanih motivatora, onih koji  umeju da te nauče kako da komuniciraš sa svim kategorijama ljudi a da ne povrediš ni sebe ni drugog… kako da veruješ u sebe i svoje sposobnosti…  kao da ustaneš kad padneš…  kako da hodaš po trnju a da te to ne boli ako imaš cilj…  kako da u duši budeš slobodan jer to je jedina prava sloboda…  kako da pošteno radiš i uspeš a pritom da pomogneš i drugima da to isto čine a da se ne bojiš konkurencije i ne tražiš zahvačnost , jer si time pomogao i sebi…

Sada me svaki novi dan ispunjava radošću i zadovoljstvom, ništa mi nije teško, ponovo vidim lepotu svega oko sebe kao nekad u mladosti, radujem se sitnicama i od njih gradim palatu u svojoj duši…

Zar  to ne želite i Vi?

Znam da želite, i zato sam odlučila da svoja saznanja podelim sa vama. Ne brinite, neću vas gnjaviti dugim predavanjima i „deklamovanjem“.

Biće kratko, ali efikasno, nadam se. Samo da vas podsetim da je život lep i da uvek ima izlaza, samo treba da se okrenete oko sebe i potražite ga.

Dakle, svaki dan – jedna mala šoljica pozitivne energije. Kao tableta multivitamina, postepenootapajuća. Popijete i mirni ste čitavog dana. I što je najvažnije, sve vam ide od ruke.

Ko je spreman da se pridruži našoj velikoj CaliVita porodici u bilo kom delu sveta, neka nam se pridruži. Za sve pozitivce ima mesta.

 

Izvolite na šoljicu optimizma!

 

Nazdravlje bilo, i Vama i meni.

Vaša Duna

Duna

4 реаговања to “Svratite na šoljicu optimizma”

  1. zandjelkovic јануар 14, 2014 у 1:40 am #

    Bas si mi postala prava inspiracija.., vredelo je ono sto si nazvala jednom prilikom …“eve ga pa“… zeli Ti mnogo , takvih ,koji ce Tebi reci , „eve gu pa“
    SRECNO, raduje me sto znam da jos ima takvih ljudi kao sto si Ti Duno , i Tvoja porodica, u ovoj nasoj Srbiji,

    Свиђа ми се

    • Duna јануар 14, 2014 у 10:29 am #

      Hvala, Zoki. 🙂 Ali, ne zaboravi da si ti jedan od mojih CaliVita mentora i učitelja koji je najzaslužniji za buđenje nove energije u meni onda kada mi je bilo najteže u životu i kada sam mislila da nema izlaza, kao i za usmeravanje te energije u pravom smeru koji donosi dobrobit i meni, i mojoj porodici, i mojim prijateljima. To je snaga CaliVite – uvek iznova inspiracija za dobro zdravlje u fizičkom, duhovnom i mentalnom smislu, a definicija zdravlja.je upravo sklad tog tria.
      Pozdrav.

      Свиђа ми се

  2. latinka mitć јануар 14, 2014 у 11:07 am #

    Draga moja Duno,
    Veliko mi je zadovoljstvo što imam priliku da sa tobom delim tu šoljicu optimizma,
    Ti si TIHA VODA KOJA BREG RONI. TVOJE REČI SU MELEM ZA DUŠU I SRCE.
    EVO I JA DODAJEM JOŠ JEDNU ŠOLJICU OPTIMIZMA.!!!!!!
    NEK POTEČE POTOK , A ZATIM PRERASTE U REKU I STVORI OKEAN OPTIMIZMAU KOME ĆE PLIVATI SVI ONI KOJI VOLE ZDRAV I BOGAT ŽIVOT PREPUN SLOBODE!

    Veliki Calivitanski pozdrav !!!!!!!!!!!!

    Свиђа ми се

    • Duna јануар 14, 2014 у 1:20 pm #

      Draga Latinka, kako si to lepo rekla!🙂 Baš u stilu CaliVita filozofije. Ona i jeste jedan veliki okean zdravih, srećnih i slobodnih ljudi, okean u kome ne preti niakva opasnost od cunamija, razarajućih talasa i poplava.
      Hvala ti.
      Pozdrav.

      Свиђа ми се

Оставите одговор

