Riblje ulje čuva mozak i krvne sudove

19 Jan

Omega 3 Concentrate

(100 kapsula) 

Masne kiseline dobijene iz kvalitetnog ribljeg ulja i obogaćene vitaminom E delotvorno su sredstvo u prevenciji bolesti srca i krvnih sudova, važan pokretač imunosistema, cirkulacije i snabdevanja tkiva kiseonikom. Unos omega-3 masnih kiselina putem današnje ishrane iznosi samo 2-10% potrebne količine, pa je supementacija nužna za optimalno zdravlje. 

Omega-3 masne kiseline spadaju u esencijalne nutrijente, jer se, iako neophodne za ljudsko zdravlje, ne sintetiziraju u organizmu, već ih se mora unositi putem hrane. 
Postoje tri osnovna tipa omega-3: alfa-linolenska (ALA), eikozapentaenoična (EPA) i dokozaheksaenoična kiselina (DHA).
Omega-3 masne kiseline  su  polazni element za sintezu prostaglandina, elemenata koje snižavaju visok krvni  pritisak, povišen nivo holesterola i triglicerida, sprečavaju slepljivanje krvnih pločica i stvaranje ugrušaka.
Time smanjuju rizik od začepljenja krvnih sudova i nastanka srčanog infarkta. Poznata je činjenica da eskimsko stanovništvo jedva poznaje ove bolesti jer da je njihova ishrana izuzetno bogata ribom i plodovima mora. Kod eskima omega-3 masne kiseline čine čak 13,1% ukupnog sadržaja masti u hrani, čak deset puta više nego kod stanovništva srednje Europe, što sa sobom nosi i 400 puta manju učestalost srčanog infarkta. 

Za optimalnu funkciju mozga i nervnog  sistema takođe je potrebna velika količina nezasićenih masnih kiselina, pa njihova primena može dovesti do poboljšanja i u slučaju oboljenja živčanog sistema (multiplaskleroza, poremećaji pažnje i koncentracije kod dece, depresija).
Esencijalne masne kiseline, odnosno prostaglandini kao antiupalni elementi, delotvorno se primenjuju u tretmanu mnogih hroničnih upala. Tako se kod reumatskih bolesti, nakon višemesečnog uzimanja, znatno smanjuje jutarnja ukočenost i bolovi u zglobovima. Mnogim obolelima od psorijaze, omega-3 je delotvorno sredstvo kojim se postižu značajni pomaci u otklanjanju simptoma bolesti. Pored toga, nezasićene masne kiseline štite kožu i čine ju lepšom.
Kod osoba koje redovno uzimaju omega-3 odbrambena sposobnost organizma prema infekcijama mnogo je veća, jer je poznato da ove masne kiseline mobilizuju imunitet.
Prema rezultatima istraživanja koje je sproveo američki naučnik dr. David P. Rose, uzimanjem omega-3 smanjuje se mogućnost nastanka raka pluća, kao i nastanak raka debelog crieva.
Novija istraživanja u ovoj oblasti najavljuju veliku ulogu EPA i DHA masnih kiselina u terapiji malignih oboljenja. Utvrđeno je da umerene doze omega-3 pojačavaju učinak terapije kod karcinoma dojke, a dobri su rezultati postignuti i kod karcinoma prostate. Istraživači Mukutmoni,Hubbard i Erickson u istraživanju sprovedenom na miševima 2000. godine, postigli su značajan antiangiogenetski efekat hrane obogaćene omega-3 masnim kiselinama. 

S obzirom na važnost koju imaju omega-3 masne kiseline, kako u prevenciji tako i u terapiji mnogih bolesti, one su za savremenog čoveka nezamenjiva nadgradnja sveukupnog zdravlja.

PAŽNJA!

Nezasićene masne kiseline posebno su osetljive na štetno delovanje slobodnih radikala i u tom procesu mogu i same postati štetne (lipidna peroksidacija).
Zbog toga se osobama koje u većim količinama uzimaju nezasićene masne kiseline omega-3 kao
dopuna preporučuju antioksidanti ( Vitamin C, Koenzim Q10, Protekt, Mega Protekt, Smokerade- za pušače ili Super Mega 50).

Sastav jedne kapsule:

Koncentrat ribljeg ulja – 600 mg

EPA (eikozapentaenoična kiselina) – 180 mg

DHA (dokozaheksaenoična kiselina) – 120 mg

Doziranje: 1 do 3 kapsule dnevno ili prema preporuci lekara.

Kako je rublje ulje (Omega 3)  dečaku spasilo život pročitajte ovde:

http://www.24sata.hr/sudbine/ustao-iz-mrtvih-mladicu-iz-sad-a-riblje-ulje-spasilo-zivot-349884?utm_source=Facebook&utm_medium=Status&utm_content=349884&utm_campaign=24sata+Facebook+status

Omega 3

 

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: