Zašto smo sve bolesniji?

14 Apr

Zašto u organizmu možemo imati više slobodnih radikala, nego što bi to inače bilo „normalno”?

Zato što je u samoj atmosferi sve manje kiseonika, a u mestu kojem živimo ga još manje!  

Zato što je i to malo što ga ima, vazduh zagađen svakojakim otrovima, metalima, pesticidima… !

Zato što smo izloženi uticaju velikog broja hemikalija, neprimetno, zločinački nekontrolisano,  usled prskanja zemljišta, biljaka,  namirnica, vode za piće, kozmetičkih proizvoda… !

Zato što se usled užurbanog životnog stila upravo uglavnom najmanje pažnje posvećuje pravilnoj ishrani, žvakanju, poreklu i sastavu namirnica, ili zato što ni ne znamo, kako bi zapravo trebalo da se hranimo na odgovarajući pravilan način!  

Zato, što smo izloženi štetnom dejstvu sunčevih zraka!

Zato što pušimo, pijemo previše alkohola i gaziranih pića…!

Zato, što smo izloženi stresu i podložni da stres prihvatimo kao sastavni deo današnjeg života!

Ne mogu se svi ovi uticaji uvek izbeći, ali se svesnim delovanjem na svoje stavove i odnos prena nekima, mnogi mogu izbeći ili ublažiti njihove posledice. Ako ih ne kontrolišemo puštajući da stihijski deluju, još najčešće udruženi, naš organizam postaće sve slabiji, imunitet sve lošiji, slobodni radikali sve uvećaniji i agresivniji .

Saveti:

  1. Zauzmite pozitivan stav prema svemu što Vas okružuje. Jednostavno, naučite da tražite zašto je nešto što se desilo dobro, a ne zašto je loše.
  2. Izbegavajte negativne ljude – one koji Vas zamaraju svojom kuknjavom i krivnjom nekog drugog za sve, one koji nikad nemaju vremena a ništa ne rade, one koji Vas ogovaraju kod drugog, a druge kod Vas. Družite se sa pozitivcima.
  3. Umesto gledanja televizije, idite u šetnju, bavitese nekim za Vas prikladnim sportom, čitajte neku dobru knjigu, negujte cveće, radite intelektualni marketing za neku dobru firmu – vežbajte svoj mozak da ne zatupi, bez obzira koliko godina imate.
  4. Redovno koristite prirodne dopunjivače ishrani (vitamine, minerale, čistače organizma … u zavisnosti od godišnjeg doba i opšteg stanja i psihofizičkih napora organizma. Dopunite tako nedostatke ishrane koji su glavni uzroci današnjih bolesti.
  5. Uvek stavite sebe i svoje zdravlje na prvom mestu da biste bili od koristi onima koje najviše volite.  Volite sebe onakvim kakvi ste. Ne obraćajte pažnju na tuđa mišljenja, jer to su tuđi stavovi i ukusi a ne Vaši.
  6. Uvežbajte osmeh koji će Vam uvek krasiti lice.
  7. Učinite nešto dobro za druge svakog dana (makar poklonite osmeh, “Kako ste?”, “Dobar dan”…)
  8. Imajte razumevanja za druge i ne mešajte se u tuđe živote, jer ko zna zašto su takvi kavi jesu.
  9. Uživajte u malim stvarima i sitnicama koje život čine jer se velike stvari ne događaju svaki dan.
  10.  Izbegavajte komflikte i sa drugima i sa samim sobom. Manje ćete živeti stresno
  11. Golubovi

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: