Magneijum, cink i vitamin B6 – sve u jednom

10 May

Magnezijum u zemaljskim razmerama se po rasprostranjenosti nalazi na osmom, a u ljudskom organizmu na četvrtom mestu. U ljudskom telu odraslih osoba se nalazi oko 25-30 g  magnezijuma, od čega se oko 60% nalazi u kostima, a otpr. 40% u mekim tkivima. Magnezijum u organizmu učestvuje u mnogim biohemijskim procesima. Vrši aktivaciju brojnih enzima, a naročito onih koji učestvuju u procesima proizvodnje energije. Ipak, najčešće se može naći u vidu minerala koji učestvuje u zaštiti nervnog sistema, a neophodan je i za normalno funkcionisanje mišićnog tkiva. Kao prvi znak nedostatka se uglavnom javljaju grčevi, slabost i poremećaji u funkcionisanju mišića. Pravilna snabdevenost magnezijumom takođe doprinosi i održavanju zdravog nivo krvnog pritiska.


Vitamin B6 je najčešći pratilac magnezijuma u dodacima ishrani, pošto usled sinergističkog dejstva pomaže efikasniju apsorpciju. Igra veoma važnu ulogu u u određenim procesima razgradnje i apsorpcije belančevina, ugljenih hidrata i masti, u pravilnom funkcionisanju imunog sistema i procesima ćelijske deobe, a ujedno doprinosi i uravnoteženijem funkcionisanju nervnog  sistema.
Cink je važan aktivator enzima, učestvuje u procesima funkcionisanja imunog sistema organizma, a pored toga usled svog antioksidantskog svojstva doprinosi sprečavanju štetnih oksidativnih procesa. Pošto se u organizmu ne skladišti u velikoj meri, potrebno ga je stalno unositi.

MagneZi B6 se preporučuje svima onima, koji su izloženi pojačanom fizičkom (sportisti, osobe koje obavljaju teške fizičke poslove) ili psihičkom (stresno okruženje, ispitni rokovi) opterećenju, kao i svima koji imaju potrebe za dodatnom energijom tokom teških dana.

PAŽNJA!

 

Korišćenje preparata se ne preporučuje u slučaju bubrežnih tegoba!

 

MagneZiB6

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: