Zlatno majsko CaliVita info veče u Nišu

3 Jun

 Niš, 31. maj 2014.

 Sala Centra za stručno usavršavanje radnika u obrazovanju

Prepuna sala saradnika, potrošača i onih koji će to tek biti i nova, tek rođena calivitina Zlatna Palma, dr Irena Radojević iz Beogeada. Radost do neba.

Tek rođena Zlatna Palma, pa pravo u Niš! Zar to nije veličanstveno i zar u tome nema simbolike? Ništa u životu nije slučajno, pa ni ovo nije. Energija Zlatne Palme prvu čašu svoje radosti i uspeha nazdravlja našem jugu. Srećne okolnosti su tako poželele da slože svoje kockice.

Menadžer, ali pre svega Čovek, dobročinitelj, učitelj, savetnik, vođa,  naša Irena sija jače od zlata koje je dan pre toga postala, a sijamo i mi i radujemo se isto jer smo deo tog Zlatnog Tima bez koga ni ona ne bi bila to što jeste.

Dobar učitelj ima i dobre đake, pa se to i ovde pokazalo kao jedna velika istina.

Naša Zlatna Irena na vreme je shvatila da Zapad ništa nije bolji od nas, da nije „daleko“ i da i mi možemo da sledimo i ostvarujemo svoje snove. Poslušala je svoju divnu sestru Evu Milić i svog učitelja Matisa Šandora iz Novog sada čiji primer pokazuje šta je pravedan CaliVitin sistem poslovanja  (a ogleda se u tome što je Matis 38 hiljaditi registrovani član CaliVita kompanije ali je prestigao svih 38 hiljada članova i postao CaliVitina Prva Zlatana Palma u Evropi).

Irena je, dakle, za svoje oružje na putu do uspeha odabrala zdravlje i šer marketing, dva dobra u jednom paketu, reskirala je jer je shvatila da nema šta da izgubi, krenula onda kada je u Srbiji malo ko znao za taj sistem poslovanja,  nesebično prenosila tu svoju energiju, dobročinstvo i entuzijazam na sve koji su želeli da izađu iz ustajale žabokrečine verujući da zaslužuju mnogo više od života, korak po korak zajedno smo grabili ka uspehu i najzad pokazali da i u Srbiji može da se postigne zvezdani poslovni uspeh na radan, pošten, plemenit i zakonit način. I evo je, sija, a sijamo i mi  srećni što smo joj sve vreme verovali, sledili je i što smo sada još sigurniji u svoju odluku da možemo i mi svojim vrednim i humanim radom postići neverovatan uspeh koji  moćna kompanija CaliVita international nudi svima, bez ikakvih ograničenja ili pritisaka.

Za zdravlje i uspeh, srećno nam bilo, i berićetno, i dugoveko!

1 2 3 4 5

 

Bez naših divnih lekara itegrativaca koji su na vreme shvatili značaj prirode za naše zdravlje i koji dele sa nama stečena iskustva u svom radu i pružaju nam savete prilikom preporuke najboljih preparata ili kombinacija za određeni zdravstveni problem naših potrošača bilo da je preventiva ili terapija u pitanju, uzimajući u obzir krvnu grupu, ishranu,  sveukupno zdravstveno stanje i simptome, starost i sl. svakog pojedinca posebno, sigurno uspeh ne bi bio ovakav kakav jeste.

Jedan od lekara savetnika je i dr Kaća Nikolić iz Niša koja je i ovom prilikom na svoj jednostavan uverljiv način podelila sa nama svoje osamnaestogodišnje iskustvo sa CaliVitinim preparatima na sebi, svojoj porodici i pacijentima od dečjeg uzrasta do starijih ljudi. Divili smo se njenom fantastičnom pamćenju ne samo zdravstvenog problema i terapije koju je neki potrošač dobio i rešio svoj zdravstveni problem koji akademska medicina nije uspela da reši, nego i uzrasta i mesta odakle je potrošač. Dok je govorila, u Sali je bila tišina kao da nema nekoliko desetina prisutnih, čak ni „škripa“ mnogobrojnih olovaka koje su užurbano zapisivale kombinacije proizvoda i način upotrebe nije se čula.

No, i ako je nešto pri zapisivanu propušteno, neće biti šteta. Doktorka Kaća je uvek spremna da nam da savet telefonom ako drugačije ne može.

1

Kaca tekst

3 4 5

 

Ovo svečano i posebno info Zlatno veče u Nišu ne samo da su uveličali svojim prisustvom, nego su i podelili iskustva sa nama mnogi menadžeri i lekari iz Beograda, Novog Sada i Zrenjanina i tako nas učinili još bogatijim i sigurnijim da je ono što radimo dobro, sigurno, plemenito i korisno za sve.

Evo nekih komentara prisutnih calivitinih menadžera:

 

Mira Bukva: „Uvek učimo da ne bismo zakržljali.  Ja sam te 93. Bila mrtva a ne sahranjena osoba. CaliVita me je ne samo podihgla na noge, nego mi i pokazala put i način kako da živim normalno, i evo me, u svojih 66 godina jurim kolima svuda i imam dovoljno zdravlja i energije da sve to podnesem bez problema.

Gordana Goca Stojanović: “CaliVita je motiv + akcija = motivacija“. Pokazala je to slikovito, kroz akrostih:

Motivacija

Entuzijazam

Govor

Artikulacija

Tolerancija,

Radost (mladost duše)

Edukacija (poverenje i poštenje)

Napredovanje

Dobročinstvo

 

Zoran Stojanović: „Preparati nisu skupi. Skupo je naše nepoznavanje primenljive matematike“

Dr Mirjana Babić Simić : „Kad imaš cilj, naći ćeš put. Sve drugo su izgovori.“ Naravno, energija ove jake i širokogrude žene ne može da stane u dobijenih 5 minuta, ali je ona uspela da je još jednom prenese na nas i da nam ukaže na to da godine ne čine mladost i polet, već unutrašnja energija, volja, ljubav  i istrajnost u onome što radimo.

Priča pukovnika Tanasija Mraovića je sve nas dirnula do srži. Kao četvrto dete iz siromašne porodice ispod Petrove gore u Hrvatskoj krenuo je na školovanje da bi sebi obezbedio opstanak u životu. „Kao vojnik i pukovnik“, kreće njegova priča,  „u poslednih 25 godina  preživeo sam svašta, otišao sam u penziju kao istrošen čovekNa ulici sam sretao prijatelje ali ih nisam video. Govorili su mi da više nisam „taj čovek“. Pre nekoliko meseci sam, srećom,  upoznao program CaliVite i njene preparate i počeo da ih koristim kako bih spasao što se spasti može. Poznajem  dobro psihologiju čoveka, po prirodi posla sam to morao da poznajem da bih mogao da radim sa ljudima, naročito u onim teškim ratnim okolnostima, ali ono što sam sreo među Calivitancima, zadivilo me je. Ta pozitivna energija, pozitivan stav prema svemu, želja da se pomogne svakome, to nigde nisam sreo. I evo me, kao preporođen. Prijatelji mi sada kažu da sam se vratio sebi i ja sam sada srećan čove je mi se vratio osmeh i vratio mi se osećaj za radost.“

Olgica Đaković iz Beograda: „U CaliViti sam naučila da donosim odluke bilo za ono što hoću ili ono što neću. Naučila sam da planiram svoje vreme, da zapisujem ciljeve, da slušam ljude oko sebe, da menjam sebe i radim na sebi u pozitivnom smislu kako bih postigla svoje ciljeve i dobru komunikaciju sa okruženjem, stekla sam mnogo prijatelja. Eto, kad bih srela vas i osećala sa ovako divno u Nišu da nije CaliVite…“

Zoran Anđelković, profesor: „Pored zdravlja CaliVita mi je pružila mnogo zadovoljstva i mnogo prijatelja koje nisam poznavao, niti bi ih ikad upoznao da nisam član te Kuće zdravlja.“ A onda je prozivao svoje sponzore i više sponzore, kao i  članove, članove svojih članova i njihove članove kako bi očigledno prikazao način građenja mreže (profesorska posla J ) i širenja poznanstava i prijateljstva po širini i po dubini. Njegova supruga Radmila Anđelković sa ponosom je pokazala tabelu mreže koju su u početku crtali i požela svima da steknu mnogo prijatelja družeći se sa ovom velikom porodicom divnih, toplih ljudi koji žele dobro i sebi i drugima.

1 2 3 4 5 6 7

IMG_5089 IMG_5095 IMG_5096 Race mreza

Sa svojim iskustvima sa preparatima upoznali su nas Dr Gordana Šćepanović iz Beograda, Goran Cvetković iz Vlasotinca i Javorka Zlatanović iz Vranja.

IMG_5077

I proleteše tri puna sata divnog druženja, sijaset lepih i korisnih informacija, radosti zbog novih saznanja o pozitivnim korisničkim iskustvima, zlatnog uspeha i želja da svi pre svega budu zdravi, a zdravi mogu postići svaki uspeh ako to žele i odluče da uspeju.

CaliVita to omogućava svakome ko se pridruži tom velikom timu zdravih, uspešnih i pozitivnih ljudi.

Na kraju, neizbežno slikanje sa Zlatnom Palmom i neskriveni ponos i radost što smo svi utkani u tom zlatu.

Dobro došli u naš tim svi koji ovo čujete.

Vaša Duna.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

 

Једно реаговање to “Zlatno majsko CaliVita info veče u Nišu”

  1. Latinka јун 4, 2014 у 11:23 am #

    Draga sestro, veličanstvena je tvoja priča ,baš kao i veličanstven uspeh naše zlatne Irene..
    Srećna sam što sam deo tog zlatnog tima!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

