Gery Hargitai – Konsultacije u Poreču

17 Jul

CaliVita kamp, Poreč, 25. 06. 2014.

GERRY HARGITAI –RAZGOVOR /KONSULTACIJE

*NIKAD, NIKAD NE ODUSTAJ!

*VAŽNO JE IMATI CILJ ALI JE JOŠ VAŽNIJE JE DA ISTRAJEŠ, KOLIKO GOD DA JE VREMENA POTREBNO!

*100% MORAŠ BITI SIGURAN DA TO ŽELIŠ!

*100% STIŽEŠ NA CILJ AKO NE ODUSTANEŠ!

*100% VERUJ I ŠTA GOD DA SE DESI “JA ĆU TO URADITI!”, NA TAJ NAČIN RAZMIŠLJATI

*PROBLEMI UVEK DOLAZE ALI AKO IMAMO

  • CILJ (određen i jasan)!
  • ODLUKU!
  • ISTRAJNOST!
  • UČENJE I RAD NA SEBI!
  • VIZUALIZACIJA SEBE U OSTVARENOM CILJU!

Pre 23 godine bio sam jedini član kompanije bio sam sam sa svojim proizvodima, stavio sam ih ispred sebe i prodavao. Niko nije hteo da kupi a onda sam prodao 1 proizvod i bio sam MNOGO srećan i nisam hteo da slušam ljude koji su mi stalno govorili da ti proizvodi nikom ne trebaju i da ljudi neće da kupuju suplemente tj Dopunjivače Ishrani, a onda se pojavio jedan čovek koji mi je otkupio SVE proizvode, tada mi je bilo malo lakše i dobio sam volju da nastavim dalje i nisam slušao negativne komentare drugih ljudi!

Posle 23 godine kroz CALIVITU international je prošlo 1,1 milion ljudi!

Danas me posebno ohrabruje dolazak velikih grupa MLADIH ljudi koji brzo misle i rade i imamo primer jedne devojke koja je za 6 meseci postigla PM nivo!

Svako od nas ima svoj ritam koji mu odgovara i neki prosek je od 2 do 5 godina u postizanju profesionalnog nivoa, tempom koji nama odgovara ali samo da imamo FOKUS da se USRESREDIMO NA CILJ!

SVAKI DAN DA RADIMO KA OSTVARENJU DATOG CILJA!

VREME VEOMA BRZO PROLAZI BAŠ KAO ŠTO JE PROLETELO OVIH 5 DANA NA KAMPU. TAKO I ŽIVOT PROLETI!

MI SMO TI KOJI ODLUČUJEMO DA LI ĆEMO BITI SLOBODNI!

U SVAKOM SLUČAJU VREME ĆE PROĆI I NE SMEMO SEBI DOZVOLITI DA GA PROĆERDAMO!

ŽIVETI LOŠE NIJE FER! LJUDI KOJI IMAJU DOBRO SRCE ZASLUŽUJU DOBAR ŽIVOT! 

VERUJEM U SNAGU DA UVEK MOŽEŠ DA PROMENIŠ STVARI IZ NAJGORE SITUACIJE!

SVOJOM VEROM I ODLUKOM POČNEŠ DA PRIVLAČIŠ I SUSREĆEŠ PRAVE LJUDE KOJI MOGU DA TI POMOGNU!

NA NAŠEM LICU U OČIMA SE VIDI DA LI IMAMO ISKRENU VERU I ODLUČNOST! KADA LJUDI VIDE DA TO IMAMO U SEBI SPREMNI SU DA TI POMOGNU!

U CALIVITI MI POMAŽEMO SARADNICIMA I MI GRADIMO ZAJEDNICU I BEZ OBZIRA ODAKLE SMO I KOJIM JEZIKOM GOVORIMO,  MI SMO JEDNO!!!

MI SMO SVI JEDNA VELIKA PORODICA!

Svi imamo dva izbora: da prihvatimo svet kakav jeste ili ćemo odlučiti da izgradimo jedan bolji svet za nas!

Ovde se ljudi podržavaju, dele znanje , iskustva i osećaje!

Važno je zapamtiti:

„Uspeh počinje sa davanjem! prvo treba da daš da bi dobio nazad! najveća greška je što ljudi hoće prvo da uzmu!

Plan za budućnost u CaliViti:

  • izlazimo sa novim trening programom za celu kompaniju na jesen
  • novi motivacioni sistemi isplate
  • u narednih 6-12 meseci biće novih proizvoda

100%ORGANSKI PROIZVODI:

za kozmetiku i negu lica i tela, sredsva za čišćenje, pasta za zube,

novi tečni organski dopunjivači  ishrane, nove kombinacije    lekovitih biljaka ……

                                                            

GERRY HARGITAI, predsednik i osnivač CaliVita international

Geri

Оставите одговор

