Tajne najzdravijih ljudi na svetu

22 Jul

Postoje mesta gde su ređe bolesti poput dijabetesa, srčanih bolesti i raka, u odnosu na ostale delove sveta

20

Bez obzira na područje na kom živite, možete preuzeti navike najzdravijih ljudi sveta kako biste sačuvali svoje zdravlje. Zapamtite da je pravilna ishrana prvi korak prema zdravom psihičkom i fizičkom životu

Dijabetes

Iako su stope dijabetesa alarmantne na području Meksika, Tarahumara Indijanci, koji žive u Copper Canyonu (Meksiko) gotovo da ne znaju što je to dijabetes tipa 2. 

 Oni jedu hranu prepunu ugljenih hidrata, ali im se obroci temelje na nerafinisanim ugljenim hidratima. Kao začine koriste cimet, peršun i beli luk koji takođe imaju blagotvoran učinak na šećer u krvi. Osim toga, žive tradicionalnim načinom života koji uključuje mnogo vežbi i na taj način povećavaju otpornost tela na dijabetes. 

Garlik kaps beli luk i persun

Rak

Kamerun je država u Africi gde su bolesti probavnog sistema, uključujući i rak debelog creva, jako retki. Jedan od ključnih razloga je ishrana bogata vlaknima i smanjena konzumacija mesa. Istraživanja su pokazala da, ako bismo jeli manje crvenog mesa, a više vlakana, u svetu bi se sprečilo više od 64.000 slučajeva raka. 

Stanovnici Kameruna imaju manji rizik od nastanka kardiovaskularnih bolesti, infekcija i bolesti respiratornog sistema, a za to su zaslužna vlakna iz žitarica kao što su ječam, heljda, zob. 

Varenje

Depresija

Iako biste pomislili da su Islanđani zbog vremenskih prilika depresivniji u odnosu na druge narode, kod njih je zabeležen najmanji broj slučajeva depresije. Jedan od glavnih razloga je ishrana bogata omega 3 masnim kiselinama. 

Islanđani jedu veliku količinu ribe, koja obiluje omega 3 masnim kiselinama i jagnjetinu koja pase irsku mahovinu, takođe bogatu omega 3 masnim kiselinama. 

Naučnici su dokazali da omega 3 masne kiseline sprečavaju nastanak depresije, smanjuju njene simptome i pomažu kod anksioznosti. 

Stres

Srčane bolesti

Narod s Krita je jedan od najzdravijih, a za to je zaslužna mediteranska ishrana. Maslinovo ulje sadrži moćne antioksidanse koji se suprotstavljaju slobodnim radikalima. Omega 3 masne kiseline, koje se nalaze u morskim plodovima, sprečavaju nastanak krvnih ugrušaka. 

Oni često jedu i dvopek, vrstu tvrdog hleba koji je pun vlakana. Umaču ga u crno vino, maslinovo ulje ili jabukovo sirće. Hrane se zelenim lisnatim povrćem,  a za desert jedu jogurt pomešan s medom. Stručnjaci veruju da je njihovo zdravlje odlično i zbog male količine crvenog mesa koga unose. 

Srce

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: