U CaliViti se osmeh ceni

4 Sep

„Kada su me svih ovih godina moji poznanici pitali čime se bavim, uvek sam odgovorila: “Gradim sa PRIJATELJIMA međunarodnu poslovnu mrežu u oblasti reklame i zdravlja. Izgrađujemo biznis i usput poboljšavamo jedni drugima život.“

Zašto baš u ovoj oblasti? Jer su ove oblasti danas najperspektivnije, tu ima najviše para.

Zašto baš u ovoj firmi? Jer je tu ČOVEK pre profita, jer se ovde osmeh i ljubaznost ceni, jer je ovde svako važan i priznat.

Pitali su me: “Da li ovo funkcioniše?“ Bilo bi preterano reći, da jedino ovo funkcioniše, ali činjenica je da brzo napreduje, širi se, jer je to biznis PO MERI ovog doba.

Masa teško razume, kao i sve što je novo. Mudraci kažu: “Ideju, čije je vreme došlo, NIŠTA ne može zaustaviti.“ MLM je biznis informatičkog doba…“

 

Irena V. Radojević, Zlatna Palma Menadžer

Zivot je 1

 

2 реаговања to “U CaliViti se osmeh ceni”

  1. hrabrosrce септембар 5, 2014 у 1:44 pm #

    Učiteljice draga jako mi se sviđa Vaš blog i želim da vam čestitam na svemu i da naglasim da bi mnogi trebalo od Vas da uče.Veliki pozdrav.

    Liked by 1 person

  2. Duna септембар 5, 2014 у 2:45 pm #

    Drago Hrabro srce, hvala Vam na podršci. Zaista mi znači. Svim snagama se trudim da nadmudrim ovo tmurno vreme i da što više ljudi otrgnem iz kandži negativne energije. Zato sam srećna kada nekome pružim i najmanju pomoć u negovanju zdravlja, pozitivnog duha i energije, osmeha, radosti… Sve više ljudi shvata da je vreme čekanja nečega davno prošlo i da se život mora uzeti u svoje ruke, osloniti se na svoje snage, odluke i ključeve i ići napred bez opterećenja onim što ostavlja iza, i to me posebno raduje i ispunjava.
    Srdačan pozdrav.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

