Acai Organic – iskustva korisnika

16 Sep

Iskusite pozitivno dejstvo preparata

Organic Acai

Ima već godinu dana otkako je Organic Acai sok sa organskom klasifikacijom dostupan u našoj mreži. U proteklom periodu smo dobili zaista puno pozitivnih povratnih informacija o blagotvornom dejstvu ovog proizvoda.
Navešćemo samo nekoliko!

1. Prestala je moja patnja u trajanju od 53 godine 

Moja draga prijateljica i poslovna saradnica dr. Čobod Šandorne (Csobod Sándorné) je preporučila Organic Acai svojoj sestri od 81 godina. Njena sestra je patila od ozbiljne astme disajnih organa i srca od svoje 28 godine, od kada je redovno koristila lekove i pumpicu, kako bi ublažila neprijatne simptome bolesti. Već sa 48 godina je otišla u invalidsku penziju, pošto joj se stanje postepeno pogoršavalo.

Počela je sa uzimanjem preparata Organic Acai u novembru 2013 godine, i to u prvih mesec dana 2×2 supene kašike dnevno, a od decembra 1×1 supenu kašiku dnevno.

Fantastično dejstvo proizvoda, koje je osetila već nakon 2 nedelje uzimanja se manifestovalo tako, što je mogla da prestane koristiti lekove. Pumpicu je koristila još sledeća 2 meseca, ali od januara ove godine, istu koristi samo jako retko, kada je maglovito i kišno vreme. Organic Acai je za 90% smanjio pojavu neprijatnih simptoma gušenja, koje je imala 53 godine. Popravio joj se kvalitet života, značajno popravilo raspoloženje, kao što se uvećala i fizička snaga.

Veoma je zahvalna za sve ovo, i drago joj je što je uz pomoć CaliVite došla do ovog fenomenalnog proizvoda, koji iz sveg srca preporučuje svima.
Šimovitš Žoka , (Simovits Zsóka)
TPM, Mađarska

2. Gotovo odmah sam osetila energiju 

Usled posla koji obavljam, moji radni dani su veoma dugački, ponekad traju i 12-14 sati, i najčesšće su praćeni sa puno stresa. Ranije sam se na kraju dana osećala uglavnom veoma premoreno, bezvoljno i bez energije. Tada sam počela sa uzimanjem novog preparata Organic Acai, koji je moja poznanica tada već bila koristila. Gotovo odmah sam osetila dodatnu
energiju, ali najdrastičniji rezultat se ogledao u tome, što mi je uspešno stabilizovao nivo šećera u krvi, tako da sada neredovnu ishranu praktično ni ne primetim, a i stres podnosim mnogo lakše. Sada imam puno više snage, a i apetit mi se smanjio.
Sule Gabor (Szüllő Gábor)
Mađarska

3. Za dijabetes, grip i gojaznost

Sa proizvodom Organic Acai sam se prvi put srela tokom jeseni 2013. godine, kada je ovaj preparat postao dostupan u Poljskoj. Jedna od velikih prednosti proizvoda je, što ne sadrži dodatni šećer, i zbog toga se toplo preporučuje svim dijabetičarima. 

Moja ćerka je početkom godine bolovala od infekcije gastrointestinalnog trakta, tako da nije mogla uzimati lekove. Bila je primorana da tokom tri dana pije isključivo vodu i Organic Acai, kako ne bi došlo do dehidratacije. Acai je u ovom slučaju za nju predstavljao i hranu i sredstvo za isceljenje. Oporavila se bez uzimanja bilo kakvih lekova.

Preporučene količine preparata Acai se pojedinačno razlikuju. Za opštu primenu u cilju prevencije, preporučuje se uzimanaje 30 ml. Jedna bočica sama po sebi možda neće biti dovoljna za očuvanje zdravlja, ali porodično pakovanje od četiri bočice će svakako odgovarati tome.

Takođe preporučujem uzimanje ovog preparata i onim osobama, koje bi želele da smršaju. Jedan od mojih gojaznijih poznanika mi je ispričao, da se osećao mnogo lakše nakon redovne primene, i da je došlo do poboljšanja metabolizma. 

„Acai za mene predstavlja »pravo otkrovenje i olakšanje«“ – izjavio je.
Može se još preporučiti i starijim osobama – kakva sam i ja (imam 70 godina) – za pobolšanje opšteg stanja i povećanje energije nakon hroničnog oboljenja.
Pijte i Vi acai sok, i budite zdravi baš kao i acai!
Elżbieta Turska, Poljska

4. Ove zime »zaboravila sam« da se prehladim

Kada su predstavili Organic Acai, imala sam pristup velikom broju pratećih informativnih materijala o blagotvornom dejstvu aktivnih principa, tako da sam odmah na početku postala zainteresovani korisnik. Uzimala sam 3×1 supenu kašiku dnevno, i
pored poboljšanja opšteg stanja i raspoloženja, primetila sam dve stvari. Prva je, da me
više uopšte nisu privlačile i uzbuđivale moje ranije uskladištene zalihe mojih omiljenih
čokoladica. Moja želja za slatkišima je u potpunosti prestala! A to se desilo baš u pravo vreme, zato što je moj nivo sećera u krvi u tom trenutku već bio na gornjoj granici prihvatljivosti…

 A druga stvar, koju sam otkrila tek u proleće, da sam ove zime „zaboravila” da se prehladim. Tome je pretpostavljam doprinelo i dodatno uzimanje vitamina D.

Poenta je, da kada bi morala da biram samo dva proizvoda iz ponude CaliVite, tada bi se odlučila za Organic Acai i za D-drops.
Dr Varga Edit, TPM, Mađarska

Budite i Vi deo grupe ljudi koji su već iskusili blagodeti preparata Organic Acai! Nabavite i Vi Organic Acai Pack po povlašćenoj ceni, kada ćete četvrti proizvod dobiti besplatno!

Acai organic 2

Оставите одговор

