Mrežni Marketing danas 3

10 Nov

Kako izabrati dobru MLM kompaniju?

Danas je pravi izazov izabrati pravu kompaniju, na temelju koje možemo da izgradimo svoj život i sa kojom možemo da se poistovetimo, u moru primamljivih ponuda i kompanija,

Siguran sam da i Vas bombarduju sa svih strana novim i najnovijim mrežnim sistemima sa fantastičnim mogućnostima i prihodina od nekoliko miliona. Na žalost, mnogi ljudi nasednu na obećanja o velikoj zaradi sa malo rada. Nakon nekoliko meseci se ispostavi da je njihov „posao iz snova“ samo prazno obećanje, i da novac ne raste na drveću. U tekstu koji sledi želeli bismo da Vam predstavimo kratak pregled određenih stvari na koje bi trebalo da obratite pažnju prilikom izbora MLM kompanije, ili ako ste već odlučili čime ćete se voditi prilikom izbora budućih saradnika.

1. Stabilan rezultat

Stručnjaci kažu da bi trebalo da se priključimo samo kompanijama koje dokazano donose novac, koje postoje već 5-10 i više godina i koje imaju realan rezultat iza sebe. Činjenica je da 80% kompanija koje se danas osnivaju – neće postojati za 5 godina, tako da ih treba prihvatiti sa rezervom, bez obzira koliko njihova obećanja atraktivno zvučala.

CaliVita nas sve podržava sa stabilnom osnovom već 23 godina, tako da na nju možemo da računamo i u budućnosti!

2. Širok asortiman proizvoda

Mnoge kompanije pokušavaju da se probiju na tržištu sa samo jednim proizvodom tako da su prinuđene da ga reklamiraju kao proizvod koji „leči“ sve. Možda im i uspeva da održe taj stav nekoliko meseci, ali ubrzo svi shvate da se prava usluga može obezbediti samo uz široku paletu porizvoda u ponudi.

Od više od 100 proizvoda u CaliViti, sasvim je jasno da svako može da pronađe nekoliko koji mu odgovaraju.

3. Razumne cene

Uglavnom  je odnos cena/kvalitet mrežnih proizvoda prihvatljiv, ali neke kompanije ugrađuju veliku maržu na cenu proizvoda, kako bi zadivile distributere višim procentima ili bonusima. Ti proizvodi će biti skupi i kupcima, i vrlo brzo će biti razočarani visokom cenom u odnosu na kvalitet.

CaliVita proizvodi se prodaju po vrlo prihvatljivim i realnim cenama, sadrže prirodne i aktivne sastojke u velikim dozama, i u odgovarajućim količinama.

4. Fer uslovi učlanjenja

Možda je ovo i najavažnija stvar na koju treba obratiti pažnju kada su MLM kompanije u pitanju. Stabilno poslovanje se može ostvariti samo ako su uslovi učlanjenja fer, dostupni svima, i da svako može da priušti da se učlani. Mnoge kompanije naplaćuju velike sume za učlanjenje, obećavaju da će novi član veoma brzo povratiti novac i zaraditi, ako nađu još nekoliko ljudi koji će kupiti taj početni „paket“ koji ponekad košta i po nekoliko stotina ili hiljada Eura.

Na žalost, vrlo brzo se ispostavi da obična osoba ne može da ispuni ove zahteve, i kada se taj neko osvesti – već su ga zatrpali sa proizvodima koji mu ne trebaju, a koji sada neko treba dalje da proda, pa makar i na silu.

Kod nas u CaliViti, možete pokrenuti svoj biznis samo kupovinom jednog ili više proizvoda, i tako bez posebnog plaćanja članarine, postati registrovan/povlašćen član. Dakle, uslovi registracije/učlanjenja prihvatljivi su za svakoga.

5. Nema obavezne kupovine sa gledišta kupca

Mnoge kompanije stavljaju prevelike zahteve i ciljeve pred svoje zaposlene, članove i same potrošače, u vidu obaveznih mesečnih kupovina i nametnutim, agresivnim biznis planovima tako da ljudi koji su već platili visoku cenu za učlanjenje, ako moraju i svakog meseca da kupuju proizvode po velikim i/ili zadatim cenama i količinama, vrlo brzo izgube motivaciju, i preporučiće svoju kompaniju samo zato što moraju, ali će posle nekog vremena sagoreti i odustati, i ubuduće gledaće i ostale MLM kompanije kao iste.

U CaliViti dobijamo bonuse čak iako nekog meseca nije bilo individualne kupovine, ali je npr. cela grupa ostvarila dobar rezultat i svi imaju prava na bonuse. Naravno, ukoliko želimo da budemo stavrno uspešni u ovom poslu, trebalo bi i sami da konzumiramo proizvode koje prodajemo, i to redovno, jer samo tako smo iskreni i autentični u nastupu prema drugima.

6. Proizvodi koji se koriste, zadovoljavanje pravih potreba naših kupaca

Suština mrežnih sistema je pronalazak velikog broja kupaca kojima se dopada vaš proizvod i koji bi voleli da ga koriste na duže staze, i ukoliko su zadovoljni proizvodima – da ih preporuče i drugim ljudima. U današnjem svetu svakome su potrebni dodaci ishrani, jer se kvalitet naših života a i hrane drastično promenio, i to nagore. Kako nam je zdravlje najvažnija stvar u životu, naši proizvodi nam pomažu da očuvamo zdravlje, i to na tom nivou koji nam je najvažniji. Što se kvaliteta tiče, najbolja garancija je to da naša kompanija upešno posluje već 23 godina bez ikakvog reklamiranja u medijima, jer su dobro iskustvo sa proizvodom, zadovoljstvo potrošača i reklama „od usta do usta“ oduvek bile najbolje strategije i garancija da su naši proizvodi autentični, prirodni, kvalitetni. Kada se kupljeni proizvod potroši, oni koji su upoznati sa radom naše kompanije i ukoliko su zadovoljni našim proizvodima – oni će naručivati naše proizvode iz meseca u mesec, dok naši distributeri kao rezultat toga dobijaju bonuse.

7. Dostupan sistem treninga i obuke

Dobro je poznato da su treninzi i obuke u MLM sistemima na vrlo visokom nivou, i da su priznati u svetu biznisa. Veoma je važno da naše kolege uvek imaju najnovije informacije i o proizvodima i o samom sistemu i biznisu. CaliVita ulaže ogromne napore u treninge i obuke distributera i ljudi koji grade mrežu. Nebrojene Info-večeri, konsultacije, seminari, treninzi, štampani materijal, pisma, CD-i/DVD, knjige,….sve što našim članovima olakšava da obavljaju posao i pomaže im da budu što uspešniji u tome što rade. Tokom tog procesa menja se i naša ličnost, tako da stičemo posebna znanja koja nam posle omogućavaju da uspemo, bez obzira kojim se poslom bavili.

8. Stabilna linija sponzora, pouzdan menadžment

Sigurno ste upoznali barem jednu „MLM hijenu“ koja vas je jurila poslednjih par godina, sa baš novim, fantastičnim MLM biznisom. Kako dobiju koju ponudu, samo idu dalje, na novi MLM, obećavajući nam „raj na zemlji“, ali na taj način oštećuju našu reputaciju i profesionalnost. Zahvaljujući menadžmentu i poslovnoj filozofiji CaliVite, mi iza sebe imamo 23 godine stabilne osnove i kompaniju koja čvrsto stoji iza nas i čini sve kako bismo što kvalitetnije živeli. Iskustvo naših sponzora, koje se meri decenijama, njihova posvećenost i vera u našu kompaniju može da posluži za primer svakome na tržištu Mrežnog marketinga.

Mi smo već našli svoju pravu kompaniju! Nadam se da ćete i Vi ostvariti svoje snove uz CaliVitu!

Želim Vam uspeh i dobre odluke!

dr. Čongor Rakczi

Menadžer Srebrne Palme (SPM) Mađarska

6

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: