Zašto CaliVita nema klasičnu reklamu?

13 Nov

Zašto malo ljudi zna za CaliVitu i njene mogućnosti?

Zato što se CaliVita kompanija ne reklamira na teliviziji i preko TV kuća kojih je svakim danom sve više, ne reklamira se na radiu, bilbordima, novinama i drugim medijima?

A zašto se CaliVita ne reklamira?

Zato što to mnogo skupo košta a drastično poskupljuje proizvode koji se reklamiraju na taj način jer sve te reklame ustvari plaća krajnji kupac. Zato su takve reklame često nerealne, agresivne, često sa lažnim karakteristikama i lažnog kvaliteta, jer, ako ne bi bilo tako, kako bi kompanija povratila unapred uložen novac  u skupe reklame, a pritom još i zaradila?!

Zato što bi te rekame samo u Srbiji odnosle minimum 5-6 milona dinara MESEČNO a proizvodi bi bili preskupi i nedostupni većini ljudi!

Zašto CaliVita nema diskonte u svakom mestu?

Zato što su to prirodni proizvodi bez dodataka bilo kakve hemije, sintetike, emulgatora, veštačke boje i sličnih otrova za konzervaciju i šminkanje tableta, kapsula i sokova, transport, prostor, struja, prodavci i još mnogo toga što je potrebno za ovakvu vrstu prodaje, takođe, veoma skupo košta i svi ti troškovi bi dodatno poskupeli proizvode pa bi još manje bili dostupni potrošačima.

Pa kako onda CaliVita radi već skoro 23 godine u svetu i 17 godina u Srbiji i svakim danom ima sve veći broj kupaca i saradnika?

 CaliVita kompanija radi po savremenom Mrežnom marketingu već skoro 23 godine. To znači sami zadovoljni potrošači reklamiraju proizvode tako što ih preporučuju svojim prijateljima, poznanicima, svima. Marketing “od usta do usta” – Šer marketing je najbolja reklama zato što se na taj način mogu reklamirati samo kvalitetni proizvodi a da im cena ostane pristupačna većini, u suprotnom, postigao bi se i suprotan efekat. Tako CaliVita, umesto da troši na reklame, svojim potrošačima vraća deo novca koji su uložili u proizvode:

  1. Potrošači u startu dobijaju proizvode 25% jeftinije
  2. Ostatak zarade kompanija deli na pola (50%:50%) sa potrošačima i saradnicima.

Potrošači dobijaju proizvode još jeftinije a saradnici, kroz bonuse, premije, nagrade, autorske honorare za stabilne mreže i sl. dobijaju svoje zarade koje zavise od mesečnog prometa grupe (mreže) koju su izgradili. Tako kompanija pomaže svoje registrovane članove i kad je zdravlje i kad je dopunska zarada u pitanju i tako svima poboljšava kvalitet života. Takve zarade mogu biti neograničene za sve koji se posvete poslu i profesionalnoj gradnji mreže potrošača i saradnika.

  1. Kompanija ulaže u naučna istraživanja, proizvodnju, savremenu tehnologiju, sertifikaciju, distribuciju proizvoda, obuke i edukaciju svojih članova, besplatnu lekarsku i savetodavnu podršku i sav rizik preuzima na sebe.

Članovi i saradnici/distributeri, ako žele i koliko žele ulažu svoje vreme, volju, znanje, iskustva, ličnu obuku i nemaju nikakav rizik niti obaveza ako ne žele da dele svoja iskustva sa korišćenjem proizvoda.

4. Ne postoji toliko fleksibilan i elastičan posao kao što je Mrežni Marketing. Da biste ga pokrenuli, ne morate napuštati vaš redovan posao ako već negde radite. Mrežni Marketing možete uklopiti u vaš redovan raspored, možete mu se posvetiti tek toliko da zaradite dodatni mesečni džeparac ili mu se možete posvetiti 100% i postati profesionalci i finansijski slobodni.

Možete ga raditi kao dodatni posao sve dok vaša zarada ne premaši vaša redovna primanja i na takav način vam omogućiti da napustite vaš redovan posao.

U CaliViti ni u čemu nema ograničenja. Svi su dobro došli.

2

2 реаговања to “Zašto CaliVita nema klasičnu reklamu?”

  1. Latinka фебруар 27, 2015 у 7:43 pm #

    Kako da ne podelim ovaj tvoj tekst , kad sve objašnjava na izuzetno razumljiv način. Hvala ti sele.

    Liked by 1 person

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: