Signali nedostatka minerala u organizmu

19 нов

Kako prepoznati manjak nekih minerala u organizmu?

Kada neke namirnice želimo jako, odnosno kada osetimo potrebu za konzumiranjem određenih namirnica, to nam naš organizam šalje poruku da mu nedostaju minerali i druge supstance i da ima problema sa pravilnim funkcionisanjem.

Power Mins

Evo nekih primera koji mogu biti signal nedostatka:

  • Žudnja za slatkim ukazuje na nedostatak hroma.

Hrom učestvuje u metabolizmu glukoze i pojačava delovanje insulina. Zato osobe sa poremećenom ravnotežom šećera u krvi imaju želju za slatkim i takvim se osobama preporučuje unošenje hroma preko dodataka ishrani i hrane bogate hromom (brokoli, šargarepa, krompir, integralne žitarice, pivski kvasac…)

  • Želja za čokoladom ukazuje na manjak magnezijuma

Magnezijum je neophodan za zdravlje kose i kože, za normalno funkcionisanje kardiovaskularnog i nervnog sistema, za energiju organizma, za zdravlje kostiju i zglobova… za preko 300 funkcija u organizmu.

„Bez magnezija nema energije, nema kretanja, nema života.“ (Mark Sircus)

Konzumiranjem dodataka ishrani može se nadoknaditi magnezijum i tako spreče problemi nastali njegovim nedostatkom. Takođe, umesto slatkiša, preporučuje se korišćenje brazilskog oraha, semenki bundeve, oraha i drugih orašastih plodova bogatih ovim mineralom, bana, pasulja, spanaća…

  • Želja za sirom ukazuje na manjak kalcijuma

Ako imate posebnu želju za konzumiranjem sira, to može ukazivati na nedostatak kalcijuma u organizmu ili esencijalnih masnih kiselina. Kalcijum je neophodan za zdravlje kostijum zuba, kai i za normalno funkcionisanjemišićnog i živčanog sistema. Konzumirajte laneno seme, orašaste plodove, jogurt, mlad sir, kozje mleko i sir, sardine… Korišćenje dodataka ishrani je, takođe, neophodno a najbolje u kombinaciji sa magnezijumom i vitaminom D u odgovarajućoj srazmeri.

  • Želja za mesom ukazuje na manjak cinka i gvožđa

Ako imate stalnuželju za konzumiranjem mesa, postoji mogućnost nedostatka cinka i gvožđa u Vašem organizmu. Cink je veoma važan za dobro funkcionisabje imunog sistema i reproduktivnu moć kod muškaraca. Nedostatak gvožđa može da izazove anemiju i velike komplikacije i posledice u vezi sa anemijom. Konzumirajte peršun, celer, koprivu, paškanat, kvalitetno meso (Nosioci krvne grupe A ne bi trebalo da koriste velike količine mesa u ishrani).

Kvalitetni dopunjivači ishrani, takođe mogu da reše taj problem bez problema i posledica.

  • Želja za žitaricama ili ribom može da ukazuje na nedostatak selena

Selen je neophodan oligoelement i moćan antioksidant. Štiteći ćelije od oksidacije, on sprečava prerano starenje kože, mišića i mozga. Takođe učestvuje u prevenciji kardiovaskularnih bolesti, poremećaja u menopauzi kod žena, stimuliše imunitet. Naš organizam ga ne proizvodi. Namirnice bogate proteinima su ujedno i veoma bogate selenom: plodovi mora, riba (tuna), teleća džigerica, jaja, crveno meso, žitarice, brazilskog oraha, kao i određene vrste mineralnih voda.

Posebno na u našem podneblju neophodno je ovaj mineral unositi preko kvalitetnih dodataka ishrani jer ga nema ili nema dovoljno u zemljištu na čitavom Balkanu, pa ga ne mogu imati ni namirnice koje konzumiramo.

  • Želja za ugljenohidratima ukazuje na manjak triptofana

Ukoliko duže vremena imate neodoljivu želju za unošenjem ugljenih hidrata, može biti posledica nesostatka aminokiseline triptofan. To je neophodna aminokiselina za sintezu serotonina – hormona sreće. Nedostatak serotonina može prouzrokovati promene u raspoloženju, teskobu, depresiju, nesanicu. Najbogatija biljka ovim elementom na svetu je Noni a ima ga u mleku, jajima, siru, bananama, orasima, ćuretini…

Suplement CaliVita Organik Noni može nadoknaditi većinu ovih elemenata i dovesti organizam u homeostazu (ravnotežu) i tako preduprediti posledice nedostatka u organizmu. 

CaliVita proizvodi i plasira prirodne preparate sa mineralim pojedinačno, u idealnoj kombinaciji i kao multimineral Power Mins. Minerali su u helatnom obliku.

 A ako kliknete na sledeći link, na jednostavnom i besplatnom testu možete proveriti koji Vam vitamini trenutno nedostaju u organizmu:  

http://nedostatakvitamina.rs/

Овај приказ слајдова захтева јаваскрипт.

4

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: