Artritis i Acai

6 Jan

Acai i artritis

2

Prema nekim predviđanjima, do 2030 godine kod oko 25% odrasle svetske populacije biće dijagnostikovan neki oblik artritisa.
Šta možemo uraditi da to predupredimo?

Evo nekoliko saveta koji Vam mogu biti od pomoći u tome:
• Neka se u Vašoj ishrani nađe što više ribe! Neke ribe su bogate omega-3 masnim kiselinama, zdravim polizasićenim mastima. Omega-3 može doprineti smanjenju upala u organizmu.
• Vodite računa o telesnoj težini: Vaša kolena nose svu težinu Vašeg tela. Prekomerna težina odnosno gojaznost, negativno utiču na zdravlje kolena.
• Vežbajte: redovno vežbanje ne samo da oslobađa od stresa, već pomaže postizanje i održanje optimalne telesne težine, što i jeste najbitnije za zdravlje zglobova. Redovnim vežbanjem takođe jačamo mišiće oko zglobova, i tako obezbeđujemo dodatnu zaštitu zglobovima.
• Pijte Acai: prema sprovedenim testovima, pokazalo se da ljudi koji se suočavaju sa nekim oblikom artritisa, nakon konzumiranja acaia lakše kreću i dolazi do smanjenja bolova, a zabeleženo je i smanjenje upalnih procesa. Pozitivan uticaj acai voćnog soka pripisuje se velikom broju antioksidanasa kojima je acai bogat, a koje imaju anti-inflamatorna svojstva.

2

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

%d bloggers like this: