Jedno divno iskustvo u lečenju multipla skleroze

5 Mar

Iz iskustva Nade Zdravković Tomić – TPM:

„Veoma sam zahvalna što sam dobila mogućnost da sretnem divne ljude, saradnike, od kojih su neki veliki borci. Jedan od takvih je i moj saradnik Antonio, koji treba da bude motivacija svima koji u određenom momentu

pomisle da nema dalje. Antonio i njegova porodica su dokaz, da uvek ima dalje i da se uvek može napraviti još neki korak napred.

Evo priče Antonia Rosanda:

Antonio

„Odnosi dobrog iskustva i vere kao i živa aktivnost i druženje Dušana Čalica sa doktorom Isom ubedili su mene, Antonia Rosandu da nakon 14 godina bezuspešnog lečenja multipla skleroze u Italiji krenem na terapije dr Ise, odnosno korišćenje proizvoda CaliVite, naravno uz, jako bitno naglasiti, visoko stručno vođenje dr Ise Alizadeha koji svojim znanjem i iskustvom zna da odredi ono najbitnije u korišćenju preparata CaliVite, to jest, koji preparat s kojim ide i u kojem odnosu. Ukoliko se to pravilno ne odredi, nema uspeha, ako nema uspeha onda gubimo veru. A vera nam je potrebna da imamo nadu, nada da bi imali ljubav, a ljubav da bi se pokazali kakvi smo ljudi i da bi verovali ljudima. Sve mi je to dao dr Isa i preparati CaliVite i zato im veliko hvala!

Na početku lečenja, pitao sam se – ima li nade za mene? Imam li pravo na nadu? Čemu se nadati u trenucima kao što je bio moj, kad nisam mogao ni sedeti, a kamoli se samostalno hraniti. Pitao sam se, kakva je predamnom staza koju seče polumrak. Hoću li ja videti svetlost? Šta očekivati, kao čovek kad dođe do kraja staze i onda zavlada novi mrak. nema nade! I onda u paklu se pojavljuje dr Isa i CaliVita koji mene obnevidelog od ratovanja i krvi od multipla skleroze vraća iz pakla u raj. Ja, danas, nakon nepunih godinu dana druženja korišćenja CaliVita proizvoda samostalno ustajem, hodam hodalicom, sam se hranim, osećam smirenost, i što je najvažnije, verujem u radost života, koji udišem punim plućima.

Hvala CaliViti i dr Isi!

Srdačan pozdrav uz veru u zivot.“

Оставите одговор

