ODGOVOR Spec. opšte medicine Dr Dragane Odanović na komentar jedne „uvređene“ doktorke koja prezire integrativnu medicin

2 Sep

Ako čovekovo znanje ostane samo na onom iz školskih/fakultetskih udžbenika, ako se stalno ne proširuje, ne prati napredovanje nauke i tehnologije, i nova orkrića, i novi izazovi, ako se celog života ne uči, ako se ne neko ne potrudi da proveri tvrdnje da bi ih kritikovao argumentovano, ako ne proba… ako ne iskusi… , skepticizam nema opravdanja.

 Evo jednog sujetnog komentara na račun ovog bloga, a time i na račun CaliVita kompanije, priznate i poznate u svetu kompanije koja je pobornik zdravog načina života, negovanja i čuvanja zdravlja – našeg najvećeg bogatstva, a čija se svaka aktivnost  bazira na zakonu, nauci i savremenoj tehnologiji, udruženim sa tradicionalnim saznanjima lečenja drevnih naroda u drevnim vremenima, i koja proizvodi i plasira prirodne liofilizovane preparate od lekovitog bilja sa raznih područja u svetu kao i sa organskih plantaža, obeleženih svim sertifikatima koji se mogu i moraju imati u ovoj oblasti.

Evo i odgovora specijaliste opšte medicine dr Dragane Odanović kojoj je život podario mnogo veće i šire medicinske vidike od fakultetskih udžbenika koje je iskoristila kao osnovu za bogaćenje svojih medicinskih znanja, iskustava i primene u praksi. Kako priča ne bi bila „tuđa“,  uz široke vidike život joj je podario i teško iskušenje u vidu teške bolesti kako bi joj pomogao da te svoje medicinske vidike iskoristi da bi pomogla i drugim ljudima kojima je pomoć potrebna, a potrebna je danas većini. Sada nam je ona živa, zdrava i srećna osoba koja nesebično pomaže svima koji joj se obrate za pomoć. Hvala joj.

Evo i komentara i odgovora (ime dr koja ne veruje prirodnom pristupu lečenja i negovanja zdravlja namerno neću navesti, ali iskreno se nadam da će joj se lampica upaliti kada izanalizira istoriju bolesti i zdravlje svojih pacijenata, da će se bolje informisati o CaliViti i njenoj misiji i da će nam se pridružiti u saniranju uzroka a ne posledica):

Др …    

септембар 2, 2015 у 10:49 am Edit #

Никако ми није јасно како вас није срамота да путем ових лажи отимате људима паре и доводите их у заблуду, шта год да сте рекли. На овај начин потпуно уништавате кредибилитет лекара и медицинске науке као такве. Овим докторима, под условим да јесу завршили медицину, требало би одузети диплому. Они би требало да стекну диплому алтернативних студија, чији би садржај студија волела да видим.

Свиђа ми се

ОДГОВОР

Dragana Odanović

септембар 2, 2015 у 1:03 pm Edit #

Poštovana koleginice, ne znam odakle u Vama toliki revolt , toliko nipodoštovanje nečega što očito niste okusili na svojoj koži .Ja jesam i sa punom odgovornošću stojim iza svake svoje reći .
Ja sam lekar već 30 godina, imam 56, alternativom se bavim 8 godina unazad od kada mi je spasila život . Držim lekarska predavanja sa temama preventive i pomoći u lečenju prirodnim dodacima ishrani, vodim lekarsko savetovalište, pišem tekstove za časopis i radim analizu žive kapi krvi kojom potvrđujem najviše kvalitet delotvornosti suplemenata, a na žalost nedelotvornbosti lekova , jer svakoga pitam šta uzima i od leka i od suplemenata ( uzimam vrlo opširnu lekarsku anamnezu , budući da sam uvek bila savesna u svom poslu i neizmerno ga volim:)
Ako Vas interesuju moje kvalifikacije bila sam Vukovac, znači sa svim peticama , od osnovne škole , kao i na specijalizaciji . Medicinu sam neizmerno volela , a onda , razbolevši se , shvatila koliko je nemoćna, rigidna, koliko neguje bolest ….znate i sami …celog života će Vam pacijenti dolaziti po lekove…do smrti. Lek bi trebalo da izleči , zar ne ?Kad nema očekivanog dejstva-lek se promeni ili po dozi, ili po grupi, druga fabrika , drugo ime , doda se još jedan, dva, tri …lečimo samo simptome, ne uzrok, a to je bitno .
Da li i Vi pričate svojim pacijentima da lek moraju uzimati redovno, čitavog života?Ja jesam , ALI DOŠLA SAM DO DRUKČIJEG ISKUSTVA.MEDICINA JE KOSTANTNO UČENJE SA CILJEM DA PACIJENTU BUDE BOLJE.
Moje iskustvo je da sam kao težak bolesnik sa 15 lekovai dve godine hemoterapije , sa obolelom tireoideom, plućima, srcem ,bubrezima- do otkazivanja ( i mnogo, mnogo toga još !), koristeći prirodne , konkretno baš calivitine preparate , ostala samo na jednom jedinom leku Pronizonu.Zašto ? Potreban je mojoj nadbubrežnj žlezdi, jel doze koje sam dobijala u infuziji pred hemoterapiju su bile po 500mg,tokom dve godine lečenja. Moja doktorka na imunologiji je zapanjena da funkcionišem sa 1tbl Proizona dnevno, a to je kako znate 20mg.Na kontrole kod nje više ne idem, popravljena je biohemija, imunologija, krvna slika, celokupno moje psihofizičko stanje. Na izveštaju je napisala da koristim prirodne preparate.Inače koristim ih od novembra 2007.NEPREKIDNO ! I koristiću do kraja života. Smatram da je to potreba današnjeg, civilizacijskog načina života …Lečim se sama .Kontrolišem sama i bolje sam nego ikad. Ja sam presrećna zbog tih novih saznanja, proširili su moje vidike, obogatili saznanja.

Šta su , draga koleginice dodaci ishrani ? Pa ono što smo učili iz higijene: vitamini, minerali, oligoelementi…dodajte tome oksidativne začine, biljke..Šta su bolesti ? BOLESTI NEDOSTATKA ! LAKO JE – SAMO DODAJTE ONO ŠTO TREBA I VI STE MNOGO POMOGLI .

Vrlo je opširna ova priča, razumem Vas, razmišljala sam slično Vama.U vreme posete bolesnicima u moju sobu intenzivne nege dolazilo je mnogo njih koji su nudili dosta toga iz alternative.Držala sam se dalje od toga , ponosno čuvajući našu akademsku medicinu, svoju pamet i znanje…do kad ? Dok nisam za dve godine shvatila mnogo toga .Dok nije trebalo u jednom trenu da umrem .Dok sam sa strepnjom gledala hoće li mi draga osoba iz sobe dočekati jutro ?Jeste li bili u tom stanju ? Jeste li razmišljali o mogućim rešenjima?

Za koenzim Q 10 je dobijena Nobelova nagrada, nema života bez njega!Ne znam gde radite, iz kog ste mesta , ja sam iz Beograda, rođena Beograđanka, kod nas, po zakonu o zdrastvenoj zaštiti( službeni glasnik RS broj 107/05) znaći deset godina unazad već, piše da je lekar dužan da pacijenta obavesti i o alternativnim metodama lečenja. U vezi toga se i organizuju kongresi svake druge godine, međunarodni simpozijumi, lek.konferencije….da bi se lekari, stomatolozi, veterinari ….edukovali .
Mogla bih još mnogo, mnogo da Vam pišem, ukoliko imate neko pitanje, molim Vas, obratite mi se, sa zadovoljstvom ću odgovoriti.

Sa poštovanjem, dr Dragana Odanović

Dr Dragana Odanović

Dr Dragana Odanović

Evo i video materijala pa poslušajte taj nežan, topao glas dr Dragane Odanović i njene savete kako da sačuvate ili popravite svoje zdravlje. Njen najjači argument je iskustvo – i lično i iskustvo mnogih kojima je pomogla i koji su joj zahvalni dok su živi.

Evo i originalnog komentara:

https://zdravljemdobogatstva.wordpress.com/2015/08/25/coenzim-q10-vraca-zdravlje-i-dovodi-ga-na-optimalni-nivo-to-je-neophodna-iskra-zivota/

4 реаговања to “ODGOVOR Spec. opšte medicine Dr Dragane Odanović na komentar jedne „uvređene“ doktorke koja prezire integrativnu medicin”

  1. Zoran септембар 2, 2015 у 7:40 pm #

    Nemojte biti iznenađeni. Ovakvih napada na tradicionalnu i integrativnu medicinu i njihovih nosioca (lekara koji nisu završili svoje školovanje kada su dobili diplomu) biće sve više u narednom periodu. I to ovo može da se nazove prvom fazom. Kasnije sledi radikalniji pristup a to će biti oduzimanje dazvola. Ako farmaceutska industrija ne uguši širenje pravih informacija relativno brzo će izgubiti ogroman novac. Učiniće SVE da do toga ne dođe. Ali mislim da ni oni iako su toliko moćni ne mogu da zaustave više istinu i prave informacije da dođu do ljudi. Nema više samo onog što serviraju kontrolisani madiji. Danas ljudi mogu da dođu do informacije a da niko nema mogućnost da im to uskrati. Internet je medij koji NIKO ne može više da kontroliše. Uzimajte informacije sa interneta ali ne zaboravite da i tu treba da budete VRLO pažljivi i da iste proveravate a ne samo da slepo verujete. Komplimenti doktorici Odanović na odgovoru. Kada uporedim rečnike doktorice koja kritikuje i doktorice Odanović meni je već dosta toga jasno. Bolje da ne nastavljam…

    Liked by 1 person

    • Duna септембар 2, 2015 у 9:22 pm #

      Poštovani g. Zorane, slažem se sa Vama u svemu. I mene raduje činjenica da se ljudi, 50 godina uljuljkivani hemijom, a naročito poslednjih 20 godina, polako bude. Samo se nadam da, kad se rasane, ne bude kasno.
      Hvala Vam na podršci. Zdravi nam bili.

      Свиђа ми се

  2. BILJANA септембар 4, 2015 у 9:16 am #

    SAMO MOGU DA KAZEM DA MI JE DOKTORKA DRAGANA SA SVOJIM SAVETIMA I REDOVNIM KONTROLAMA U CALVITI POMOGLA DA SE TAKODJE IZBORIM SA OPAKOM BOLESCU I SVIMA OD SRCA PREPORUCUJEM,I DO KRAJA ZIVOTA CU IH KORISTITI KAO I MOJA PORODICA.ISTO TAKO MOGU DA KAZEM DA JE MOM DETETU KOGA SU DOKTORI OD 5.0G.MESECA ZIVOTA DO 15.MESECA ZIVOTA TROVALI INHALIRANJEM ,INFUZIJAMA I STO NAJGORE URBAZONIMA ZAHVALJUJUCI CALVITINIM PROIZVODIMA MI BOGU HVALA NIKAKAV VISE ZDRASTVENI PROBLEM….NA ONKOLOGIJU IDEM NA REDOVNE KONTROLE I SVIMA PRICAM I TOPLO PREPORUCUJEM CALVITINE PROIZVODE…SVE NAJBOLJE ZA DOKTORKU

    Liked by 1 person

Оставите одговор

