HUMANOST CALIVITINIH LEKARA SAVETNIKA NEMA GRANICA

3 Sep

Velika predanost, humanost i prijateljstvo CaliVitinih lekara  savetnika nema granica. NemerljivI su.

Priča koja sledi zadiviće Vas. I vratiti veru u Čoveka, u prijatelja, u lekara…

Desila se ovih dana. Dr Dragana Odanović je vrsni lekar, specijalista opšte medicine, lekar savetnik kompanije CaliVita – vodi lekarsko savetovalište u Beogradu, drži predavanja sa temama preventive i pomoći u lečenju prirodnim dodacima ishrani, piše tekstove za časopis i radi analizu žive kapi krvi kojom potvrđuje najviše kvalitet delotvornosti suplemenata, …

Ali, trenutno je na godišnjem odmoru 800 km daleko od svoje kuće, a njenoj mami je bila potrebna hitna i neodložna zdravstvena pomoć…

I šta se dešava?

Evo njene dirljive i emotivne priče:

“Postoji jedna izreka: ” Prijatelj u nevolji je pravi prijatelj “

Upravo sam to đoživela pre dva dana I želela bih da podelim sa svima vama.

Znate dr DIVNU? JA SAM NA BRAČU, 800 km daleko, na godišnjem odmoru….Možete misliti koliko mi je pomogla.

Moja mama već godinu dana leži nepokretna, ima težak stepen Alchajmerove bolesti i skoro je potpuno slepa. Prestala je da reaguje, ušla u neko besvesno stanje, pozvana je hitna pomoć, da li su nalog za bolnicu “Sveti Sava”, oni odatle za Gradsku bolnicu KBCZ. Pod infekcijom, sa duplo većim brojem leukocita od dozvoljenog, sa povišenom ureom i kreatininom, šećerom, temperaturom, bez svesti, MOJU MAMU VRAĆAJU KUĆI !!! Kao student medicine, a i kao specijalizant, na žalost, videla sam koliko se trude da takvi pacijenti slučajno ne umru tu, pred njima, na prijemu, jer ima mnogo administracije i problema oko toga. Žalosno, ali je tako. Pored toga svi znamo kakav je odnos prema starim osobama…. Ne razmišljajući da ćemo se jednom i sami naći u sličnoj situaciji sa svojim bližnjim.
Moja draga drugarica dr Divna Cvetković, zabrinuta što se ne javljam, kao da je osetila da se nešto dešava – šalje mi sms: ”Da li je sve u redu “? Oko 21h je zovem i objašnjavam joj šta je sa mamom … da se bukvalno gasi – puštena kući da umre.
Dr Divna živi u Pančevu. Reaguje istog trena – traži mi telephone moje dece, mame….dolazi po Galu, nosi suplemente, sve što je osmislila i našla, čak joj se i auto kvari na putu!!! Oko ponoći stiže do moje mame I ostaje do 4 ujutru neprekidno je pojeći I davajući sve što je donela. Bila je to duga, teška, neizvesna noć.
U 06:30 stiže sms moje Gale: probudila se baka, nasmešila, prepoznala Galin glas, tražila sok….nakon toga novi sms – baka pojela bananu….
Možete li zamisliti moju sreću? 
Za ovako nešto ne znate kako da se zahvalite, ali znate da ste najbogatiji na svetu sa ovakvim prijateljem. HVALA DRAGA MOJA DIVNA !

*

OD TADA DO DANAS, evo 4 dana kako se to desilo, kako je dr DIVNA 4 SATA DAVALA KAP PO KAP, rehidrirala je I TO DO 4h UJUTRU !!! … iz Gradskog centra za gerontologiju koji mamu vodi, iako imaju nalog, ne dolaze da uključe infuziju !!?? Svi znamo koliko je važno reagovati u pravo vreme. Mikica, žena koja je čuva, hvala joj, kaže da je mama bolje i bolje, poji je OxyMaxom, hrani… U trenu, nez najući izlaz, zvala je dr Stepića koji je ponudio svoju pomoć – hvala i njemu.

Dr Dragana Odanović

Dr Dragana Odanović i Dr Divna Cvetković

Dr Dragana Odanović i Dr Divna Cvetković

Оставите одговор

